Diskurs talqin.Og`zaki va yozma diskurs.
Uslub, uslubiy vazifa, uslubiy ma'no, uslubiy b
oyoq tushunchalari. Funktsional uslublar tavsifi va tasnifi. Lisoniy va
uslubiy m
е'yorlarni saqlash. Ingliz
tilining l
еksik, fonеtik va grammatik jihatdan uslubiy xususiyatlari.Uslubiy bеlgilar va nutq uslubi. Matndagi axborot turlari. Matndagi
faktik va konts
еptual
axborotni ani?lash. Matn tahlili va uning stilistika bilan aloqasi. Badiiy
matnning xususiyatlari. Matn kat
еgoriyalari:
informativlik, modallik, bog
langanlik va tugallanganlik. Matnni idrok etish va uning tahlili. Tahlil rеjasi va namunalari. Matn sеgmеntikasi. Matn sharhi va
lingvopragmatika. Matndagi axborotni aniqlashda mundarijaning roli.

 Amaliy maqsad bakalavrlarda kommunikativ (nutqiy muloqot), lingvistik(tilga oid bilimlar), mamlakatshunoslik (tili o`rganilayotgan mamlakat)ga
oid va lingvo-kul`turologik (tili
o`rganilayotgan xalq(lar) madaniyati haqidagi) ma`lumotlarni egallashni
ta`minlovchi nutqiy malakalarni shakllantirishni taqozo etadi.

 Ta`limiy maqsad ingliz tili OYoNni
amaliy o`rganish jarayonida ikki toifa–(1) til vositasida olinadigan foydali va
hayotiy axborot va (2) til haqidagi yangi bilimlar, ma`lumotlarni
o`zlashtirishga mo`ljallanadi .

 Ingliz tili OYoNni o`qitishda tarbiyaviy
maqsad
tili o`rganilayotgan halq(lar) madaniyati, xususan, nutqiy muomala
madaniyati, axloqi, turmush tarzi kabilarni o`rganish orqali amalga oshiriladi.

 Ingliz tili OYoNni (va, shuningdek,
pedagogika, psixologiya, metodika fanlarini) o`rganish kasbiy pedagogik
maqsad
ga xizmat qiladi. Bu maqsadga ko`ra bakalavr barcha o`rgangan bilim
va shakllangan ko`nikma va malakalarini professional faoliyat uchun
moslashtirish(adaptatsiya qilish)ga erishadi.

 Mazkur to`rt maqsadga erishish
tufayli bo`lajak ingliz tili muallimi shaxsi va kasbiy malakalari shakllanadi
va kamol topadi, demakki, rivojlantiruvchi maqsadga erishiladi.